Pompa oleju Vetus M2.05
Pompa oleju silnika Vetus M2.05 z marynistycznych jednostek napędowych, np. łodzi, statków, jachtów.
W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części do silników marki Vetus M2.05, np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
Pompa oleju silnika Vetus M2.05 dostępna od zaraz.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat pompy, lub innych części silnika Vetus – skontaktuj się z nami.
Wszystkie części do silników morskich Vetus, Perkins, Mitsubishi, Yanmar dostępne od ręki.
Czy wiesz, że…
Większe obciążenia cieplne i mechaniczne silników wysokoprężnych powodują, że są one większe gabarytowo i cięższe niż silniki niskoprężne. Również rozruch silników wysokoprężnych jest trudniejszy (szczególnie przy niskich temperaturach otoczenia). Wady te nie stanowią przeszkody w stosowaniu silników wysokoprężnych w maszynach roboczych i w wózkach, a mniejszy koszt oleju napędowego ma decydujące znaczenie dla obniżki kosztów eksploatacyjnych. Silniki niskoprężne i wysokoprężne budowane są jako dwusuwowe i czterosuwowe. W wózkach znalazły zastosowanie głównie silniki czterosuwowe nisko-i wysokoprężne. Silniki dwusuwowe niskoprężne można spotkać tylko w starszych typach wózków, gdyż z powodu znacznych strat paliwa (do 30%) wychodzą już z użycia. Silniki dwusuwowe wysokoprężne budowlane są raczej dla dużych mocy i w wózkach również nie są stosowane.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem