Pompa oleju Vetus M4.17
Pompa oleju silnika Vetus M4.17 z marynistycznych jednostek napędowych, np. łodzi, statków, jachtów.
W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części do silników marki Vetus M4.17, np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
Pompa oleju silnika Vetus M4.17 dostępna od zaraz.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat pompy, lub innych części silnika Vetus – skontaktuj się z nami.
Wszystkie części do silników morskich Vetus, Perkins, Mitsubishi, Yanmar dostępne od ręki.
Czy wiesz, że…
Przewody wysokiego ciśnienia odpowietrza się zazwyczaj podczas wymiany wtryskiwaczy. Przebieg odpowietrzania: po zamocowaniu wtryskiwaczy na silniku należy na króćce wtryskiwaczy nakręcić lekko nakrętki przewodów, a następnie dokręcić nakrętki do króćców pompy wtryskowej zgodnie z tablicą momentów - ustawić dźwignię regulacyjną pompy wtryskowej w położenie podania paliwa i obracać wał korbowy (za pomocą rozrusznika) tak długo, aż spod nakrętek zacznie wypływać paliwo bez pęcherzy powietrza; jednocześnie należy stopniowo dokręcać nakrętki do króćców wtryskiwaczy (lub do korpusów filtrów, jeżeli wtryskiwacze są wyposażone w filtry szczelinowe). W wielu przypadkach odpowietrzanie przewodów następuje samoczynnie w pierwszym okresie pracy silnika po wymianie wtryskiwaczy.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem