Tłoki, pierścienie Vetus M4.17
Tłoki, sworznie oraz pierścienie do silnika Vetus M4.17 z marynistycznych jednostek napędowych, np. łodzi, statków, jachtów.
Wszystkie części zamienne do silników Vetus dostępne od ręki.
Dostępne tłoki nominalne i nadwymiarowe lub tuleje silnika, w zależności od wersji.
Zadzwoń do Nas, a my odpowiemy na Twoje pytania.
Czy wiesz, że...
Sprawdzenie prawidłowości działania pompy wtryskowej i regulatora prędkości obrotowej oraz regulację tych zespołów należy przeprowadzać wyłącznie w specjalistycznych warsztatach naprawczych aparatury paliwowej wyposażonych w odpowiednie urządzenia. Do czynności operatora silnika należy więc jedynie przestrzeganie ustalonych instrukcją obsługi pojazdu (ciągnika, urządzenia) terminów przekazywania pompy wtryskowej do przeglądu okresowego. Niezależnie od okresowego sprawdzania oraz regulacji pompy wtryskowej i regulatora, również w każdym przypadku podejrzenia o nieprawidłowości w działaniu tych zespołów, należy przekazać je do sprawdzenia. Pompę wtryskową można również wstępnie sprawdzić na silniku, wymaga to jednak posiadania odpowiednich urządzeń diagnostycznych.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem