Pompa wody Vetus M4.17
Pompa wody silnika Vetus M4.17 z marynistycznych jednostek napędowych, np. łodzi, statków, jachtów.
Pompa wodna wszystkich wersji silnika Vetus.
Sprzedajemy również inne części zamienne do silnika Vetus M4.17 np.: termostaty, głowice, pompy paliwa, tłoki, uszczelniacze i uszczelki, tuleje.
Pompa wody Vetus M4.17 dostępna od ręki.
Jeśli potrzebujesz więcej informacji – skontaktuj się z nami!
Wszystkie części silników morskich Vetus, Perkins, Mitsubishi, Hyundai, Yanmar dostępne od ręki.
Czy wiesz, że…
Zanieczyszczenia zatrzymywane przez filtr siatkowy gromadzą się w dolnej części osadnika; z tego powodu należy po 50-100 motogodzinach (w ciągnikach rolniczych) lub po 2500-5000 kilometrach (w silnikach samochodowych) zdjąć odchylając kabłąk naczynie osadnika i wysunąć je do dołu, a następnie usunąć zanieczyszczenia z filtru i naczynia. Po usunięciu zanieczyszczeń zalecane jest przemycie osadnika w czystym oleju napędowym. Po oczyszczeniu osadnika przed jego zamontowaniem należy sprawdzić gumową uszczelkę korpusu osadnika i w przypadku potrzeby wymienić ją. Pompa wtryskowa i wtryskiwacze mogą pracować prawidłowo tylko wówczas, gdy doprowadzone do nich paliwo jest dobrze oczyszczone. Źle działający filtr paliwa z uszkodzonymi lub mocno zanieczyszczonymi wkładami filtracyjnymi może być przyczyną poważnych niedomagań aparatury paliwowej, a przede wszystkim szybkiego zużycia par precyzyjnych.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem