Uszczelniacz wału Vetus M4.17
Uszczelniacz wału silnika Vetus M4.17 z marynistycznych jednostek napędowych, np. łodzi, statków, jachtów.
Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas: simering tył (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego) do silników Vetus M4.17.
Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika Vetus M4.17 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje.
Uszczelniacz wału Vetus M4.17 dostępny od ręki.
W razie pytań skontaktuj się z nami – chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.
Wszystkie części do silników morskich Vetus, Perkins, Hyundai, Mitsubishi, Yanmar dostępne od ręki.
Czy wiesz, że…
Orientacyjne sprawdzenie wtryskiwacza bez wyjmowania go z silnika można przeprowadzić za pomocą prostych przyrządów w następujący sposób: odkręcić od wtryskiwacza przewody wtryskowy i odprowadzający przecieki, zamocować przyrząd kontrolny, przez otwór w kołpaku lub w śrubie regulacyjnej włożyć pręcik kontrolny z twardego prostego drutu o średnicy 1 mm tak, aby oparł się on o drążek wtryskiwacza, odpowietrzyć pompę, a następnie, przy włączonym odpowietrzniku i dźwigni sterującej regulatora ustawionej na maksymalny zakres, należy obracać silnik ręcznie lub rozrusznikiem do chwili, aż spod nakrętki przy wtryskiwacza zacznie wypływać paliwo, dokręcić nakrętkę mocującą przyrząd do wtryskiwacza, a następnie dalej obracać wał silnika.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem