VOLVO Penta D1-20 zestaw uszczelek
Uszczelka głowicy, komplet uszczelek do silnika zmarynizowanego VOLVO PENTA D1-20, który znalazł zastosowanie w łodziach, statkach.
Oprócz uszczelki pod głowicę posiadamy również inne uszczelki, a także inne części zamienne do tego silnika.
Skontaktuj się z nami aby uzyskać więcej informacji na temat silnika VOLVO PENTA D1-20.
- Volvo Penta D1-20
- Volvo Penta D1-20A
- Volvo Penta D1-20B
- Volvo Penta D1-20C
- Volvo Penta D1-20D
- Volvo Penta D1-20E
- Volvo Penta D1-20F
Czy wiesz że…
Przy określaniu zredukowanego momentu bezwładności mechanizmu korbowo-wodzikowego można posłużyć się wzorem analitycznym dla prędkości tłoka i prędkości kątowej łącznika lub planami prędkości. Podstawiając wartości prędkości, wyrażone za pomocą wektorów obróconego planu prędkości, otrzymujemy wzór, za pomocą którego można obliczyć masę zredukowaną mechanizmu korbowo-wodzikowego skupioną w punkcie. Posługując się wyrażeniem można obliczyć masę zredukowaną mechanizmu korbowo-wodzikowego dla szeregu następnych położeń i posługując się wynikiem wykresu prędkości można nanieść otrzymane wartości na wykres. Należy przy tym pamiętać, że prędkość kątowa korby, a następnie i skala planu prędkości nie wpływają na obliczoną masę zredukowaną i z tego powodu można je dobierać dowolnie. Każdy ze składników sumy może być określony graficznie.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem