VOLVO Penta D1-13 pompa oleju
Pompa oleju do silnika zmarynizowanego VOLVO PENTA D1-13. Pompa oleju silnika VOLVO PENTA D1-13 - w ofercie naszego sklepu.
Wszystkie wersje pompy oleju dostępne u nas na magazynie.
W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
- Volvo Penta D1-13
- Volvo Penta D1-13A
- Volvo Penta D1-13B
- Volvo Penta D1-13C
- Volvo Penta D1-13D
- Volvo Penta D1-13E
- Volvo Penta D1-13F
Czy wiesz że…
Moment, który należy przyłożyć do śruby, w celu pokonania siły osiowej określa się za pomocą kąta pochylenia zwojów i siły tarcia występującej w czasie ruchu śruby. Wydzielając na powierzchni zwoju powierzchnię jednostkową oraz przykładając do niej siły: dN, jako siłę normalną do powierzchni, oraz dT, działającą wzdłuż stycznej do średniej linii śrubowej powierzchni, możemy ustalić zależność między siłą Q i momentem M, przy założeniu, że ciśnienie na całej powierzchni zwoju jest rozłożone równomiernie. Całkowita reakcja jednostkowa dR równa geometrycznej sumie sił dN i dT leży, tak jak i dN, w płaszczyźnie stycznej do średniego walca, tzn. w płaszczyźnie równoległej do osi śruby.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem