Części zamienne Volvo Penta D1-13
W ofercie naszego sklepu posiadamy części zamienne silnika morskiego Volvo Penta D1-13, Perkins Perama, Volvo Penta D1-13A, Volvo Penta D1-13B, Volvo Penta D1-13C, Volvo Penta D1-13D, Volvo Penta D1-13E, Volvo Penta D1-13F.
Wszystkie części zamienne silnika Volvo Penta D1-13 dostępne od ręki, z naszego magazynu.
Volvo Penta D1-13A silniki morskie
Do silników zmarynizowanych Volvo Penta D1-13 mamy takie części jak:
- tłoki
- uszczelki
- panewki
- wały korbowe
- wtryskiwacze
- pompy wody
- pompy oleju
- pompy paliwa
- cewki gaszenia
- świeca żarowa
- uszczelka głowicy
- termostaty
- pierścienie
- głowice
- korbowody
- zawory głowicy
- uszczelniacze wału
- tuleje
Wszystkie części zamienne silnika Volvo Penta D1-13, Perkins Perama, Volvo Penta D1-13A, Volvo Penta D1-13B, Volvo Penta D1-13C, Volvo Penta D1-13D, Volvo Penta D1-13E, Volvo Penta D1-13F, który znalazł zastosowanie w łodziach, statkach, są to silniki typowo morskie.
Skontaktuj się z nami jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat silników morskich Volvo Penta D1-13B, Perkins Perama.
Czy wiesz że...
Przy względnym ruchu ogniw, tworzących kinematyczną parę postępową, pod wpływem działania reakcji występuje siła tarcia, skierowana w kierunku przeciwnym do względnej prędkości ruchu elementów pary kinematycznej. Siła tarcia zależna jest nie tylko od materiałów ciernych powierzchni, lecz i od wymiarów wodzika oraz od punktu przyłożenia siły działającej. Wielkość obliczonej siły tarcia zależna jest również od przyłożonego rozkładu nacisków na powierzchni elementów pary kinematycznej. Dalej omówimy przypadek przyłożenia reakcji w punkcie, który możliwy jest przy absolutnie sztywnych materiałach prowadnic i wodzika oraz przypadek liniowego rozkładania się jednostkowych nacisków na powierzchni elementów par kinematycznych. Tarcie w parze postępowej z luzem. Wodzik, ślizgający się w prowadnicach, można obciążać siłami i momentami w dowolny sposób, wpływającymi na wielkość wypadkowej siły tarcia. Dowolny przypadek przyłożenia siły do wodzika można sobie wyobrazić jako wynik przyłożenia w punkcie jego ciężkości sił w postaci normalnej stycznej oraz momentu. Każda z sił i moment przejawiają różne działanie na wodzik. Celem uproszczenia określenia sił tarcia zakładamy, że powierzchnie oporowe wodzika są położone na jego końcach, przy czym odpowiednio do działających sił w charakterze rzeczywistych powierzchni oporowych przyjmować będziemy dwie z czterech możliwych powierzchni oporu. Jeżeli w punkcie ciężkości S wodzika przyłożymy tylko jedną styczną siłę P, to wówczas przy wodziku nie posiadającym żadnego ciężaru reakcje na powierzchniach oporowych będą się równały zeru, a zatem przy ślizganiu się wodzika w tym przypadku siły tarcia nie występują.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem