VOLVO Penta D1-13 uszczelniacze zaworowe
Uszczelniacze zaworowe silnika zmarynizowanego VOLVO PENTA D1-13 - gumki zaworowe, uszczelniacze trzonków zaworowych, uszczelnienia na prowadnice zaworowe do silnika VOLVO PENTA D1-13, dostępne w naszym sklepie.
Wszystkie rodzaje uszczelniaczy do silnika VOLVO PENTA D1-13. Wszystkie wersje uszczelniaczy trzonków zaworowych dostępne u nas na magazynie.
Oprócz gumek zaworowych do silnika VOLVO PENTA D1-13 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
- Volvo Penta D1-13
- Volvo Penta D1-13A
- Volvo Penta D1-13B
- Volvo Penta D1-13C
- Volvo Penta D1-13D
- Volvo Penta D1-13E
- Volvo Penta D1-13F
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Zupełnie bezspornym jest fakt, że celem zapewnienia czysto ciekłego tarcia między czopem pionowym i łożyskiem pionowym należy stworzyć warunki sprzyjające wytworzeniu się warstwy smaru o kształcie klinowym. Konstrukcyjne warunki realizuje się w wieloraki sposób. Każdy z wycinków jest płaszczyzną pochyloną , której kąt pochylenia powinien być określony na podstawie danych: lepkości smaru, prędkości względnego poślizgu po linii średniej, obciążenia działającego wzdłuż wału itp. Wskutek tego, że prędkość w różnych punktach wycinka łożyska jest zmienna, kąt nachylenia powierzchni wycinka w kierunku prędkości ruchu każdego z jego punktów należałoby wykonać zmienny.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem